سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

پروویچ: پیراهن پرسپولیس حرمت دارد/ 90 را دیدم اما چیزی نفهمیدم!



پروویچ: پیراهن پرسپولیس حرمت دارد/ 90 را دیدم اما چیزی نفهمیدم!
 هافبک صربستانی پرسپولیس خوشحال است که گلش به عنوان بهترین گل دو ماه اخیر لیگ انتخاب شده است.

مارکو پروویچ درباره شرایط خود در پرسپولیس ، ارزیابی خود از داربی تهران، انتخاب گلش به عنوان بهترین گل دو ماه اخیر لیگ و آینده پرسپولیس صحبت کرد.

 

* در دو ماهی که در پرسپولیس بودی، شرایط را چطور دیدی؟

 

- خیلی خوشحالم که در پرسپولیس هستم. به باشگاهی آمده ام که یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایران است. من اولین بازی خود را مقابل فجر انجام دادم و با وجود این که در شهر دیگری بازی داشتیم هواداران زیادی برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند. در شهر نیز استقبال خیلی خوبی از ما شده بود و من واقعا آنجا فهمیدم که پرسپولیس چقدر هوادار دارد. چیز دیگری که فهمیدم و موضوع مهمی هم هست این که پوشیدن پیراهن پرسپولیس فرصت بزرگی است و حرمت بالایی دارد که شاید نصیب هر بازیکنی نشود.

 

* با وجود این که از نیم فصل آمدی، اما خیلی زود در ترکیب جا افتادی.

 

- من بازی های زیادی در کشورهای مختلف انجام داده ام و همه جا زود به ترکیب آمدم. در صربستان هم که بودم تیمم طرفداران زیادی داشت. اینجا همیشه باید بازی را ببرید. انتظار هواداران و رسانه ها باعث می شود فشار زیادی روی تیم باشد که هر بازی را ببریم. مساوی هم برای پرسپولیس باخت محسوب می شود. دو ماه است که در پرسپولیس هستم و در هشت بازی به میدان رفته ام، اما در هیچ بازی نباخته ام. بابت این موضوع خیلی خوشحالم . البته پرسپولیس هم در 11 – 12 بازی قبلی اش نباخته و همه هواداران خوشحالند. وقتی من به پرسپولیس آمدم دوازدهم بودیم، اما الان ششم هستیم و می توانیم بیشتر هم پیشرفت کنیم.

 

* در داربی یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس بودی، جو این بازی را چطور دیدی؟

 

- بازی در داربی برای من خیلی خوب بود. ورزشگاه بیش از ظرفیت خودش را در سکوها جا داده بود یک چیزی شبیه داربی صربستان بود که 65 هزار نفر در ورزشگاه ماراکانا که متعلق به ستاره سرخ است، جمع می شوند. من آن بازی را هم تجربه کرده ام، اما داربی تهران باور نکردنی بود، نصف ورزشگاه قرمز بود و نصف دیگرش آبی. واقعا حس خوبی برای من بود. وقتی بازیکنی هنوز به پرسپولیس نیامده باشد، فقط در ذهنش می داند که این تیم هواداران زیادی دارد، اما باید حتما بازیکن پرسپولیس شوید و ببینید که چقدر تماشاگران زیادی شما را حمایت می کنند.

 

* گل زیبایی هم به گهر زدی. معمولا این گل ها بازیکن را محبوب هواداران می کند.

 

- بله! گل خیلی خوبی زدم و با سه امتیاز آن بازی ششم شدیم، ولی فکر می کنیم تیم مان خیلی متحد است. مهم نیست چه کسی گل بزند. برد پرسپولیس از هر چیزی مهم تر است. مثل بازی قبل با سپاهان که خیلی خوب بازی کردیم و آنقدر موقعیت داشتیم که هر کسی می توانست گل بزند، اما در دقیقه 92 گل زدیم. اگر تا پایان فصل همین طور ادامه دهیم و همه کنار هم باشیم رتبه خوبی به دست می آوریم.

 

* در برنامه «90» گلت به عنوان بهترین گل دو ماه اخیر لیگ انتخاب شد.

 

- کیفیت اصلی بازی من در پاس دادن و شوت زدن است. در طول بازی راحت نیست که برای خودت موقعیت شوت ایجاد کنی، اما خیلی خوشحالم که آن شوت گل شد. یک چیزی را باید بگویم. من فارسی را اصلا متوجه نمی شوم. زمانی که اروپا بازی می کردم حداقل با زبان انگلیسی آشنایی داشتم و از اکثر خبرها مطلع می شدم اما در اینجا هیچ چیزی متوجه نمی شوم و باید به یک نفر بگویم که برایم توضیح دهد برنامه فردا چیست! برنامه «90» را هم دیدم، اما خیلی چیزی متوجه نشدم. تا این که روز بعدش مدیر برنامه هایم همه چیز را برایم توضیح داد. خیلی خوشحالم که گلم به عنوان بهترین گل انتخاب شده است. می دانم 2.5 میلیون اس ام اس به برنامه وارد شده بود که می شود یک چهارم کل جمعیت کشور من! حالا وظیفه من سنگین تر شده و باید تلاش بیشتری داشته باشم.

 

* البته از زمانی که ولاتکو به پرسپولیس آمده دیگر خیلی تنها نیستی.

 

- همین طور است. خیلی خوب است که ولاتکو اینجاست. ما با یکدیگر هم زبان هستیم. هر چند که هر دو برای صحبت کردن با بقیه هنوز مشکل داریم! اما مردم ایران همیشه برخورد صمیمی با ما دارند. من در آمریکا و اروپا بازی کرده ام، اما هیچ جا مثل ایران مردمش گرم و صمیمی نیستند. البته تا چند روز دیگر همسر و دو فرزندم به ایران می آیند و بیشتر از تنهایی در می آیم.

 

* برای پرسپولیس چه آینده ای تصور می کنی؟

 

- ما تا رده ششم جدول بالا آمده ایم ، اما راحت نیست که به رتبه های بالاتر برویم. باید بازی به بازی جلو برویم. جمعه بازی مهمی با آلومینیوم داریم و بعد از آن دوباره به بازی بعد فکر می کنیم. مربی خیلی خوبی داریم و جو خیلی خوبی در تیم حاکم است. فعلا فقط به برد مقابل آلومینیوم فکر می کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: